Un fel de ABOUT ME

joi, 6 noiembrie 2008

Primul meu post:)Incepand cu ziua de azi am in sfarsit si eu blog! Am mai avut unul, l-am sters, l-am reactivat, l-am sters iar. Dar acum o sa incerc sa-l las asa. Am obiceiul sa incep un subiect si cand nu te astepti sa sar la altceva, incep cu o discutie despre....Barack Obama (ca e la moda acum) si 1 secunda nu esti atent te trezesti ca eu vorbesc despre masini, ca imediat sa ajung la ce faceam prin '93.Dar totusi aici nu trebuia sa fie ceva de genul: about me? Daca toata lumea are un articol pe blog cu about me, trebuie sa am si eu unul asa, pentru ca mai incolo nu vreau sa-mi aud vorbe de genul: uite-l pe asta, are blog, dar nu are niciun articol "about me".Iar am luat-o pe campii.Deci ABOUT ME: stau pe o strada cu pomi si santuri, nu sunt nici batran, nici tanar, imi place muzica house, sunt mofturos la mancare (mananc doar ce-mi place si nici sa ma "pici cu ceara" nu mananc ceva daca nu-mi place cum arata/miroase, chiar daca produsul este foarte, repet foarte laudat de toata lumea), sunt putin maniac de tot ce include www-uri, buzz-uri, html-uri, adica devin emo daca stau cateva zile fara acces la un calculator cu internet (din aceasta cauza nu am mai plecat de multa vreme la bunici la sat,eh)! cam gata cu about me ca deja o dau in diverse plictisitoare si-mi desconspir identitatea secreta - doua puncte bara verticala, posibil si probabil - doua puncte paranteza inchisa!

0 comentarii: